4 Şubat 2010 Perşembe

YERİM BEN SENİ :)


Eskiden dua edeceğim kimse yoktu ardından.

Çok çok eskidendi bu ...

Çocukken...

Bahsettiğim zaman.

Ama şimdi yasin okumam gereken birileri var benimde hayatımda :(

Keşke olmasaydı...

Mümkünmü...

Değil...

Başa gelince anlıyorsun :(

Evde takıldığım şu bir kaç gün içinde, kadın proğramları izledim :)

Yemek , evlenme, şifalı bitkilerle dolu proğramlar ...

Bugün birinden güzel bir söz duydum ,tv izlerken.

Annem öldükten sonra , yeniden doğdum, hayatı öğrendim!!!

Ne kadar doğru dimi blogcum....

Anneyi ifade eden en güzel cümlelerden biri olsa gerek...

Ders çalıştım biraz.

Malum pazartesi okul açılıyor.

Gerçi pazartesi ders yokmuş.

Öğretmenler toplantısı olacakmış.

İki mat sınıfından başarı düzeyim yüzde yüz.

iki üç kalan öğrenciyi geçirdimde.

Şimdi ne var diyeceksiniz bunda.

Neden yüzde yüzsün diyede hesap sorarmı müdür bey.Eğer diğer derslerde başarısızlarsa :(

Başarısıza hesap sorulurda , başarılıyada hesap sorulurmu acaba :(

50 tane hocanın içinde adım okunursa sınır olurum.

Umarım şuan hüsnü kuruntu yapıyorumdur.

Evimde doğalgazın rahatlığını yeni yaşıyorum.

Çamaşır kurutmak ne kadar kolaymış...

Soba yanında yatan kedi gibiyim .

Mırrr :)

Biraz bel ağrım var.

Evde iş yapmaktan :(

Kardeşimi özledim:(

2 aydır ırakta.

Çalışıyor.

3 ay var gelmesine.

Konuşamadık hiç tlfla.

Arada mesaj çekiyor.

Ben iyim merak etmeyin diyor.

Ordan burdan bir yazı oldu gene.

Bulutlu bir perşembe yaşıyor istanbul.

Cumartesi sabah aylık doktor kontorulune gıdeceğim.

Sonrasında tahtakale ye gitmek istiyorum.

Karnım büyürde , yazın gidemesem , o gördüklerimi,alamassam ,içimde kalır blogcum.

İyisimi şimdiden gideyim.

Birde yarın ilk özel ders verme heyecanını yaşayacağım.

Eşin akrabasının ikiz kızları lise birde 6 zayıf karneyle  eve geldiler :)

Benim branşımdanda zayıflar.

Bakalım ders anlatcam bunlara.

Herkese iyi akşamlar dilerim.

Umarım gününüz güzel geçmiştir, güzel geçmektedir....


PC: 

Resim biraz küçük oldu ;

gencim güzelim ,

havam var benim,

yerim ben seni :)






Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder