2 Ekim 2010 Cumartesi

Adana Numune Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Adana Numune Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
















































Hastane Adı:Adana Numune Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Telefon:(0322) 226 03 31
Faks:(0322) 225 29 86
Adres:Hacı Ömer Sabancı Caddesi Barajyolu
İl:Adana
İlçe:Seyhan
Web Adres:www.adananumune.gov.tr


Hastanemiz binası 1990 yılına kadar Çukurova üniversitesi Tıp fakültesi tarafından kullanılmıştır.

1990 yılında Tıp fakültesinin Balcalı'daki kendi binasına taşınmasının ardından, Sağlık Bakanlığı'nın 30 Ekim 1990 tarihindeki onayı ile Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yapılmış ve iptal edilmiş, En son 10.11.1995 ve 25297 sayılı Bakanlık onayı ile Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi olmuştur.





























Adana Numune Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Hakkında
Vizyon
Hasta tanı tedavi konularında bilimsel ve nitelikli çağdaş, güleryüzlü, sağlık hizmetlerinin verilmesini, verilen bu sağlık hizmetlerinde ölçü kabul edilen istatistiksel değerlerin ülkemiz ve özellikle bölgemiz bazında çağdaş ve geçmiş ülkelerin değerlerine ulaşmasına etkin ve etkili katkının yapılması.

Misyon
Adana ili ile sağlık hizmeti sunduğumuz tüm bölge halkının ve özel yada resmi sosyal güvenlik kurumlarına (Bağ-Kur, Emekli Sandığı, SSK, Yeşil Kart gibi), hasta haklarına saygılı hekim haklarına duyarlı, etik değerlere bağlı tüm kaynaklarını etkin kullanan hastalarına ihtiyaçları olan sağlık hizmetini sunarken hastaların ve yakınlarının memnuniyetini de önemseyen çağdaş yönetim anlayışı ile; ilimiz birinci basamak sağlık kurumları ve diğer hastaneler ile koordineli çalışan bu kurum ve hastane ile sağlıklı bir sevk sistemi oluşturan birinci basamak sağlık kurumlarında çalışanlara hastanemiz poliklinik ve servislerde izlediğimiz hastalara temel sağlık hizmetleri konularında eğitim desteğini önemseyen ve veren hizmet anlayışı ile nitelikli sağlık hizmetleri sunmayı.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder